Onze dienstverlening

Een van de kernactiviteiten van een administratiekantoor blijft natuurlijk de jaarverslaggeving, de financiŽle administratie en fiscale vraagstukken. Dit alles kunnen wij voor u verzorgen.
Verder ondersteunen wij bij alles wat met uw bedrijfsvoering van doen heeft. U kunt denken aan gesprekken met bankiers voor het aantrekken van kredieten of aan bedrijfsmatige zaken zoals het meedenken over uw beleid of het maken van bedrijfsplannen.
Bij vraagstukken die niet direct op ons terrein liggen geven wij vanuit onze eigen kennis en ervaring een voorlopige mening en wordt daar waar nodig de specialiteit van een collega aangewend.

In hoofdlijnen kunnen wij onderstaande opsomming van onze dienste geven.
Deze opsomming is niet uitputtend:


  • Samenstellen van jaarrekeningen
  • Administratieve dienstverlening, volledige uitbesteding aan ons is mogelijk

    • het bijhouden van de financiŽle administratie
    • bijwerken van de projectadministratie
    • opstellen van aangiften omzetbelasting
    • opgaven van ICT - formulieren

  • Het uitvoeren van een administratieve of financiŽle functie binnen uw bedrijf
  • Loonadministratie

    • het produceren van salarisslips
    • opmaken arbeidscontracten
    • opstellen van aangiften loonbelasting
    • correspondentie arbodienst / bedrijfsvereniging
    • opmaken van journaal voor de financiŽle administratie
    • verzorgen van jaarwerk voor fiscus en bedrijfsvereniging

  • Administratieve automatisering
  • Startersbegeleiding

    • keuze rechtsvorm
    • inschrijving Kamer van Koophandel
    • aanvragen fiscale nummers
    • inrichten administratie

  • Fiscale aangiften fiscale vraagstukken, fiscale planning en estate planning
  • Bedrijfsadviezen en organisatieadviezen
  • Begeleiden bij het opzetten van ondernemersplan, kostprijsberekeningen, begrotingen en budgetteringen

laatste nieuws